הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת טרמיטים ברמת השרון

אין הרבה דברים יותר מעצבנים מאשר להתעורר בבוקר ולגלות פירורים בלתי מוסברים של ריהוט עץ מתפורר, מה שבתורו יכול להצביע על הימצאותם של טרמיטים. צריכים ריסוס טרמיטים ברמת השרון? – בצעו השוואת מחירי הדברה באתר מדבירים פלוס.

יש דרך אחת עבור טיפול בטרמיטים ברמת השרון?

לא, יש יותר מאשר דרך אחת עבור טיפול בטרמיטים ברמת השרון, תלוי בחומרת הבעיה ובאופן בו הטרמיטים מקננים. לצורך העניין, אם הטרמיטים מקננים עמוק בתוך אלמנטים שונים של עץ, מדבירים ברמת השרון בד"כ יבחרו להזריק חומרי הדברה על מנת להשמיד אותם.


מאידך, אם מדובר בנגע אשר מתמקד בעיקר בריהוט גן עשוי עץ, לעיתים הפתרון הטוב ביותר יהיה בכלל להשליך את הריהוט ולרכוש חדש. כמו כן, גם ריסוס טרמיטים עשוי לסייע בהדברה שלהם כאשר הם מקננים בריהוט. בפועל, אלו הן השיטות הנפוצות בארץ:

  • הדברת טרמיטים בהזרקה

  • הדברת טרמיטים באיוד

  • הדברה עם קידוח או ללא

  • הדברת טרמיטים בבית בעזרת ריסוס
     

הדברת טרמיטים בעץ ברמת השרון

מהו מחיר הדברת טרמיטים ברמת השרון?

בין אם אתם רוצים לברר לגבי מחיר הדברת טרמיטים ברמת השרון באופן כללי, או רוצים לברר לגבי שיטה ספציפית של הדברה, מחירון הדברת טרמיטים של מדבירים פלוס כולל בתוכו את כל סוגי השירותים וכן את המחירים שלהם, כגון:

  • כ-250 – 400 ₪ בגין הדברת טרמיטים באיוד.
     

  • כ-450 – 600 ₪ עבור הדברה באמצעות הזרקה.
     

  • כ-800 – 1,200 ₪ כאשר צריך קידוח במהלך הדברת טרמיטים.
     

  • כ-15 – 25 ₪ למ"ר עבור הדברת טרמיטים בגינה.
     

  • כ-250 – 450 ₪ עבור הדברת טרמיטים בריהוט עץ, כמו למשל שולחן.
     

מחיר ממוצע להדברת טרמיטים באיוד ברמת השרון

מחיר ממוצע להדברת טרמיטים באיוד ברמת השרון: 325 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

יש אחריות על ריסוס טרמיטים ברמת השרון?

כמובן שכן, ישנה אחריות על ריסוס טרמיטים ברמת השרון ובכל עיר אחרת, אבל חשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות בכתב לפני שאתם מזמינים את המדבירים האלה או האחרים.


כמו כן, מומלץ לוודא שאתם מזמינים חברת הדברות מורשית אשר מבוטחת בחברת הביטוח. אחרת, אם החברה לא מורשית, ואם חלילה נגרמים נזקים במהלך הדברת טרמיטים ברמת השרון, לא תוכלו לקבל אחריות או פיצוי על נזיקין.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מדביר טרמיטים ברמת השרון עובד מסביב לשעון?

בדרך כלל, לא, מדביר טרמיטים ברמת השרון אינו עובד סביב השעון, אלא אם מדובר בבעיה חמורה אשר מצריכה טיפול בהול. במקרים אלה יש לצפות לשלם כ-150% יותר מאשר מחיר השירות המקורי, לעיתים גם יותר, תלוי בנסיבות וכן תלוי במועד קריאת השירות. יש לשים לב לדבר נוסף, חלק מהמדבירים עובדים במהלך השבתות והחגים, אם כי בד"כ מספקים מענה לקריאות דחופות בלבד.


אם יש לכם בעיית טרמיטים בעץ, ואתם מודעים אליה, אל תדחו את הטיפול בבעיה. ככל שתקדימו לטפל בבעיה מוקדם יותר, כך הנגע פחות מתפשט. בסופו של דבר, הדברה שדוחים אותה היא הדברה יקרה יותר, הן בבחינת הנזק בבית והן בבחינת קושי ומורכבות ההדברה עצמה.