הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת נמלים בקרית אתא

בין אם אתם צריכים הדברת נמלי אש בקרית אתא, או הדברת נמלים באופן כללי, חשוב לאתר חברת הדברות אשר מספקת לא רק מחירי הדברת נמלים אטרקטיביים, אלא גם שירות טוב, אחריות מקיפה והבטחה כי הנגע הזה יכחד בביתכם או במשרדכם בצורה תמידית ככל הניתן.

מתי ולמה צריך הדברת נמלי אש בקרית אתא?

לשאלה ה-"מתי", צריך להזמין הדברת נמלי אש בקרית אתא ברגע שהן מופיעות בשטח שלכם. לשאלת ה-"למה", התשובה טמונה באותם סוגי הנזקים שהנמלים האלה יכולות לגרום. לצורך העניין, הן לא מסוכנות עבור בני אדם, אבל העקיצות שלהן מאוד יכולות לכאוב וכן להוביל לסיכונים אצל אנשים עם אלרגיות.


כמו כן, הן יכולות לפגוע בצנרת וכן בבידוד במבנה, לפגוע קשות בצמחייה שלכם ועוד. בגדול, אלו הן הסיבות העיקריות לכך שכאשר הן מופיעות, חשוב להזמין הדברה נגד נמלת האש.
 

במלים במטבח בקריית אתא

איך אדע מהו מחיר הדברת נמלים בקרית אתא?

על מנת לדעת מהו מחיר הדברת נמלים בקרית אתא, על שעליכם לעשות הוא בדיקה זריזה כאן באתר מדבירים פלוס. תמצאו כאן מחירון הדברת נמלים אשר כולל בתוכו, בין היתר, את המידע הבא לפניכם:

  • חדר בודד: כ-150 – 250 ₪ בגין הדברת נמלים במטבח בעזרת פיתיונות.

  • עד 70 מ"ר: כ-250 – 350 ₪ בגין הדברת נמלים בדירת 3 חד'.

  • עד 100 מ"ר: כ-300 – 400 ₪ בגין הדברה בדירת 4 חדרים.

  • עד 150 מ"ר: כ-300 – 500 ₪ בגין הדברת 5 חד'.
     

מחיר ממוצע להדברת נמלים בקרית אתא (חדר בודד)

מחיר ממוצע להדברת נמלים בקרית אתא (חדר בודד): 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

הדברת נמלים בבית בקרית אתא זהה בבית עסק?

בדרך כלל, לא, הדברת נמלים בבית שונה מאשר הדברת נמלים במשרד, במסעדה או במפעל וכו'. לצורך העניין, אם מדובר במסעדה, יהיה צורך לבצע הדברה סמויה מן העין על מנת לא לגרום לבריחת לקוחות.


במקרים כאלה בדרך כלל חברת הדברות בקרית אתא משתמשת בפיתיונות ג'ל אשר מפוזרים במגוון מיקומים אסטרטגיים שונים. כאשר הנמלים נוגסות בפיתיונות, הן גוררות אותם לתוך קן הנמלים, מה שבתורו מדביק את כל הקן בסוג של וירוס וכך גורם להכחדה שלהם.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

ריסוס נגד נמלים בקרית אתא או שיטה אחרת?

הדברת נמלים בגינה בקרית אתא, בבית, במפעל, בעסק או במשרד, מצריכה קודם כל לבחור שיטת הדברה מתאימה. אי לכך, אנו ממליצים לקחת בחשבון את הגורמים הבאים בעת התלבטות בין ריסוס לבין שיטת הדברה אחרת:

  • נגע משמעותי בשטח נרחב: אם גיליתם כי מדובר בכמות גדולה של נמלים אשר מתפרשת על פני שטח גדול, כמו למשל בגינה, ריסוס בד"כ יהיה הפתרון הכי זול, אפקטיבי ומהיר.
     

  • הדברה נקודתית: אם הנגע הוא נקודתי בלבד, כמובן שאין צורך להתחיל בפיזור פיתיונות. ריסוס נקודתי בד"כ יהיה, גם במקרה זה, הפתרון הכי מהיר וזול.

בנוסף לכתוב לעיל, נציין גם כי ישנן שיטות ריסוס אשר נחשבות אקולוגיות, קרי הדברה ירוקה נגד נמלים בקריית אתא. אם אתם מעדיפים הדברה אקולוגית, במיוחד אם בגלל סיבות הטמונות באלרגיות שונות שלכם או של בע"ח בבית, חשוב לציין זאת מראש בפני המדביר.