הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת נמלים בחיפה

אם יש לכם נמלים בבית ואתם לא מצליחים להיפטר מהן, מדבירים פלוס הוא המקום הנכון עבורכם. איך מדבירים נמלים בבית, כמה זה עולה ואיך מכינים את הבית להדברה? כל התשובות לפניכם.

מהו מחיר הדברת נמלים בחיפה?

מחיר הדברת נמלים בחיפה נע בין 250 - 500 ש"ח והוא משתנה בהתאם למספר החדרים בבית והאם יש חצר או לא. לדוגמא, מחיר הדברת נמלים בדירת 3 חדרים נע בין 250 - 350 ש"ח והוא מתייחס לדירה בשטח של עד 70 מ"ר.


לעומת זאת, מחיר הדברת נמלים בדירת 5 חדרים בחיפה נע בין 300 - 500 ש"ח והוא מתייחס לדירה בשטח של עד 150 מ"ר. במידה ויש לכם חצר בבית, קחו בחשבון שעלות ההדברה תתייקר בהתאם.


מחיר ממוצע להדברת נמלים בחיפה

מחיר ממוצע להדברת נמלים בחיפה: 375 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

איך מבצעים ריסוס נגד נמלים בחיפה?

אז איך מדביר מקצועי יבצע ריסוס נגד נמלים בחיפה? תחילה המדביר יאתר את הקן של הנמלים על מנת למגר את התופעה מהשורש. המדביר ירסס נקודתית בתוך הקן ואז יבצע סריקה בבית לבדוק אם יש נמלים מטיילות. במידה וכן, הוא יפזר גרגירי רעל שאותם יאספו הנמלים לקן וזה מה שיהרוג את המלכה.
 

קן נמלים

איך מבצעים הדברת נמלים בגינה בחיפה?

הדברת נמלים בדינה היא עבודה מורכבת יותר לאור העובדה שלמדביר יהיה קשה מאוד לאתר את כל הקינים של הנמלים. במקרים שבהם מדובר בגינה עם אדמה לחה, המדביר יבצע ריסוס בתכשיר המיועד לנמלים.


אם הגינה יבשה, הדרך המומלצת ביותר היא לפזר גרגירי רעל שאותם הנמלים יקחו לקן ויהרגו את המלכה. אגב, פיזור גרגירים היא עבודה מורכבת ורק מדביר מקצועי ומנוסה בחיפה יוכל לבצע אותה בצורה יעילה.


הדברת נמלים בחיפה

איך מתבצעת הדברת נמלי אש בחיפה?

הדרך הכי יעילה להדברת נמלי אש בחיפה היא לבצע הדברה משולבת של ריסוס ופתיונות רעל. ההדברה נגד נמלת האש תתבצע עם ריסוס באזור הסמוך לפנלים בכל הבית. לעומת זאת, במטבח מפזרים את פתיונות הרעל, מכיוון שעל פי חוק אסור לרסס במטבח.

כך משווים מחירים להדברת נמלים בחיפה

אם יש לכם נמלים בבית, ואתם צריכים להזמין מדביר, מומלץ מאוד לעשות השוואת מחירים לפני כן. שלחו את הפרטים שלכם כאן באתר כדי לקבל עד 3 הצעות של מחירים להדברת נמלים בחיפה. השוו בין הצעות המחיר ותוכלו לחסוך עד 39% במחיר של ההדברה.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

כך תתכוננו להדברת נמלים בבית בחיפה

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להתכונן להדברת נמלים בבית בחיפה:

  • פנו את המזון: הסירו כל מקור מזון זמין, כולל פירורי לחם, שאריות מזון על השיש, פירות בשלים וקערות מזון לחיות מחמד. ודאו שאין פירורים או שאריות מזון מתחת למכשירי חשמל ורהיטים.
     

  • הזזת רהיטים: הזיזו רהיטים הרחק מהקירות כדי שהמדביר יוכל להגיע בקלות לכל האזורים הנגועים.
     

  • הוציאו את חיות המחמד: הוציאו חיות מחמד מהבית למשך מספר שעות לאחר הטיפול.