הדברה מהירה ומקצועית ע"י מדבירים מומלצים באזורך.

הדברת טרמיטים במודיעין

טרמיטים הם חרקים קטנים החיים בקנים מתחת לאדמה או מתחת למרצפות. הם ניזונים מעץ ויכולים לגרום נזק נרחב למשקופים רהיטים דלתות ואפילו למבנים שלמים. על מנת להרוג את קן הטרמיטים לא מספיק להרוג כמה מהם אלא חייבים להרוג את המלכה האם. הדברת טרמיטים במודיעין בצורה מקצועית ויסודית תעזור לכם להיפטר מה"מכה שאינה כתובה בתורה".

זה טרמיטים או נמלים? כך תזהו טרמיטים בבית במודיעין

ניתן לזהות נוכחות של טרמיטים במספר דרכים: בניגוד לנמלים שהן קטנות או חומות טרמיטים הם לבנים ויש להם כנפיים. כך שאם ראיתם "נמלים" מעופפות בצבע לבן אלו בעצם טרמיטים.
 

סימן נוסף שיעזור לכם להבין שצריך להזמין מדביר להדברת טרמיטים במודיעין הוא ריהוט שנשבר כיושבים עליו או סימני אכילה על המשקופים בחדרים השונים.

 

הסימן השלישי אולי יפתיע אתכם כי הוא נמצא מחוץ לבית בכלל – תעלות בוץ עם חורים קטנים. אלו הם קינים של טרמיטים. אם זיהיתם כאלה בחצר שלכם זה הזמן לעשות טיפול טרמיטים במודיעין.

 

הדברת טרמיטים במודיעין

איך עושים הדברת טרמיטים במודיעין?

ובכן, הדברת טרמיטים היא תהליך שנועד לחסל את הטרמיטים החיים בביתכם ובסביבתו ולמנוע מהם להקים קינים חדשים במקומות אחרים בבית.
 

כיום נפוצות 2 שיטות עיקריות לעשות הדברת טרמיטים במודיעין:

  1. הזרקת רעל מתחת לרצפה
  2. הזרקת רעל אל תוך תעלות הבוץ

 

אופן הביצוע:

  • הזרקת רעל מתחת לרצפה: מדביר מקצועי יגיע אליכם ויבצע קידוח ברצפה. הקידוח יעשה במרחק של חצי מטר בין מרצפות בכל שטח הבית. דרך החורים ברצפה המדביר מחדיר רעל שהורג את הטרמיטים בבית. בסיום העבודה הוא סותם את החורים.
     
  • הזרקת רעל אל תוך תעלות הבוץ: מדביר מקצועי יגיע אליכם ויזריק ג'ל רעיל אל תוך תעלות הבוץ מהם יוצאים הטרמיטים.

מה החיסרון בשיטה זו להדברת טרמיטים במודיעין?

  • הזרקת רעל מתחת לרצפה: בגלל שהקידוח נעשה בצורה עיוורת קיים חשש לגרימת נזק לתשתית הבית על ידי פגיעה בצינורות המוליכים מים או בקווי חשמל.
     
  • הזרקת רעל אל תוך תעלות הבוץ: אינו מהווה פיתרון מיידי ולכן מומלץ לחזור עליו מספר פעמים בשנה.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6051425

מהו מחיר הדברת טרמיטים במודיעין?

מחיר הדברת טרמיטים במודיעין משתנה בהתאם לשיטת ההדברה. הדברת טרמיטים במודיעין על ידי קידוח נע בין 2500 ₪ לבין 4000 ₪ תלוי בגודל הבית כשחשוב לציין שהמחיר אינו כולל מע"מ.

 

לעומת זאת המחיר להדברת טרמיטים במודיעין באמצעות הזרקת ג'ל לתעלות בוץ ינוע בין הטווח הנמוך של 400 ₪ לנקודת הזרקה לבין 900 ₪ לנקודת הזרקה. גם במקרה זה המחיר אינו כולל מע"מ.

 

מחיר ממוצע להזרקת ג'ל לתעלות בוץ נגד טרמיטים במודיעין

מחיר ממוצע להזרקת ג'ל לתעלות בוץ נגד טרמיטים במודיעין: 650 ₪

טווח מחיר גבוה 900 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

 

האם יש אחריות על ריסוס טרמיטים במודיעין?

אחריות על ריסוס טרמיטים במודיעין יש רק עבור הדברה שנעשתה באמצעות קידוח ברצפה. מדביר מקצועי ואמין שמומחה להדברת טרמיטים לרוב ייתן לכם אחרות למשך 24 חודשים. לכן לפני שאתם מזמינים מדביר טרמיטים במודיעין דרך פורטל "מדבירים פלוס" בידקו באיזו שיטה הוא עושה טיפול לטרמיטים וכמה אחריות הוא מעניק לטיפול שביצע.